قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه گفت : یکی ازمهمترین عوامل ایجاد اعتماد به وقف نگاه امینانه نسبت به این موضوع است.

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، عبدالرضا عابد در آیین معارفه مدیرکل اموراجتماعی وموسسات خیریه و مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف که در سالن جلسات معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار شد اظهار داشت:بر اساس تدابیر نماینده محترم ولی فقیه و رییس سازمان مقرر شد معاونت فرهنگی و اجتماعی مسئولیت اصلی بقاع متبرکه را بر عهده بگیرد و طبق ساختار جدید به این معاونت یک اداره کل اضافه گردید که این کار اقدام بسیار بزرگی است و مستلزم داشتن روحیه جهادی و انقلابی می باشد.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه بیان داشت :با پیشنهاد معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف، حمیدعسکری به عنوان مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی و حجت الاسلام ولی ا.. عادلی به عنوان مدیرکل اموراجتماعی وموسسات خیریه سازمان اوقاف به مدت یکسال منصوب می شوند.

وی افزود: طبق این ساختار ،معاونت فرهنگی و اجتماعی دارای 4 اداره کل فرهنگی، امور اجتماعی وموسسات خیریه، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی و اعزام مبلغ می باشد.

عبدالرضا عابد در ادامه بیان داشت: معاونت فرهنگی و اجتماعی در همه ی برنامه ها نقش موثر و کلیدی را ایفا می کند و این معاونت یک معاونت ویژه ای در این سازمان به شمار می آید.

ایشان در ادامه ضمن تاکید بر داشتن روحیه جهادی و داشتن تعهدپذیری در بین کارمندان افزود:قدر این نعمت را بدانید و خودسازی و تقوا را سرلوحه اقدامات و فعالیت های خویش قرار دهید.

مهندس عابد ادامه داد: در دوران دفاع مقدس عطر خوش معنویت، عطر خوش بهشت حاکم بود زیرا همه برای رضای خداوند فعالیت می نمودند و جایگاه و منصب، ارزشی نداشت وبا این روحیهبود که می شد دشمن را به عقب راند و کشور را بیمه کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: امروز ما جهت خدمت به مردم می بایست قلب مردم را جذب نماییم و اعتمادآنان را به دست آوریم که در این زمینه تکریم ارباب رجوع باید در راس همه کارهاباشد.

ایشان در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات جناب آقای عسکری به عنوان مدیر کل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی گفت: ایشان از مدیران بسیار توانا و انقلابی این سازمان به شمار می آیند و امید داریم با درایت در حوزه بقاع متبرکه اتفاقات بسیار ارزشمندی صورت گیرد.

وی همچنین با بیان اینکه انتصاب حجت الاسلام ولی الله عادلی به عنوان مدیرکل اموراجتماعی وموسسات خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه می تواند در این معاونت تاثیرات بسیار خوب و موثری داشته باشد افزود: بحمدالله ایشان از مدیران موفق استان گیلان به حساب می آیند و تجربیات بسیار زیاد و موفقی در این زمینه دارند.
/2759/